Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Παραίτηση Θεοδότας Σταμπουλή

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

DSC_2256 FINAL.jpg
     Σήμερα, ημέρα Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014, υπέβαλα την παραίτηση μου από Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Παύλου Μελά, θέση στην οποία εκλέχθηκα στις Αυτοδιοικητικές Εκλογές του περασμένου μήνα Μαϊου.
     Οι λόγοι της παραίτησης μου έχουν σχέση με το πρόταγμα του συμφέροντος της παράταξης με την οποία εκλέχθηκα, από κάθε ατομική πολιτική επιδίωξη ή φιλοδοξία.
     Την Ριζοσπαστική Κίνηση Πολιτών Δήμου Παύλου Μελά θα συνεχίσω να την υπηρετώ χωρίς να είμαι Δημοτική Σύμβουλος, με όλες μου τις δυνάμεις, σαν απλό μέλος της.
     Δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα με κανέναν από τους συναγωνιστές μου, με τους οποίους θα συνεχίσω τον κοινό μας αγώνα για την επιτυχία των στόχων της παράταξης μας, που δεν είναι άλλοι, από την ανιδιοτελή προσφορά υπηρεσιών στους πολίτες του Δήμου Παύλου Μελά.
     Στους Δημότες και τις Δημότισσες που με επέλεξαν με την ψήφο τους, θέλω να τους πω ότι, η παραίτηση μου από Δημοτική Σύμβουλος, δεν αποτελεί αδιαφορία ή ασέβεια προς τους ίδιους και την επιλογή τους. Αντίθετα, αποτελεί πράξη ανάδειξης της συλλογικής ευθύνης, την οποία έχουμε ανάγκη όλοι μας, στις δύσκολες εποχές που ζούμε.
      Τις καλύτερες ευχές μου στη Ριζοσπαστική Κίνηση Πολιτών Δήμου Παύλου Μελά, στους πολίτες που την ψήφισαν και με ψήφισαν, αλλά και σε όλους τους συμπολίτες και τις συμπολίτισσες μου στο Δήμο Παύλου Μελά.

Σταμπουλή Θεοδότα
       Έμπορος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ